Info reünie

Hieronder volgt info m.b.t. toegang , parkeren, diverse locaties en programma. Als bijlage is gevoegd een plattegrond en het programma. Voor evt. vragen mailt u reunie2018@huzarenvanboreel.nl

    1. Aankomst bij- en toegang tot de kazerne
      1. U bent in het BEZIT van een geldige defensiepas (smartcard); u heeft op de gebruikelijke manier (cardreader bij poort) toegang tot de kazerne.
      2. U bent NIET in het bezit van een geldige defensiepas maar heeft zich vooraf ingeschreven voor de reünie (en bent in het bezit van een e-ticket); u meld zich bij de wacht aan de poort (middelste deel) alwaar uw naam wordt gecontroleerd.
      3. U bent NIET in het bezit van een geldige defensiepas en u heeft zich NIET vooraf ingeschreven voor de reünie; u meldt zich bij de wacht in het wachtgebouw.
    2. Parkeren en reünielocatie
      1. U volgt de gemarkeerde route naar de parkeerplaats P8 tegenover geb. W. (via dezelfde route verlaat u de kazerne). Vandaar volgt u de gemarkeerde looproute naar de reünielocatie tussen geb. S en T.
      2. Voor mindervaliden is beperkt parkeerruimte tussen gebouw S en R; u volgt de gemarkeerde route naar de parkeerplaats en volgt daarna (met auto) de looproute tot net voorbij de reünielocatie links.
      3. Bij de ingang van de reünietent wordt uw e-ticket gescand of kunt u betalen als u zich niet vooraf heeft ingeschreven/heeft betaald. U ontvangt daar ook twee consumptiebonnen. Overige consumptiebonnen koopt u bij het verkooppunt in de tent.
    3. Huishoudelijke zaken en veiligheid (worden ook in huishoudelijke mededelingen toegelicht)
      1. Er zijn BHV-ers aanwezig, deze worden gealarmeerd via het meldpunt in de reünietent. Hulpdiensten worden via een BHV-functionaris gealarmeerd.
      2. In geval van een calamiteit zijn de BHV-ers te herkennen aan een oranje hesje, volg hun aanwijzingen op.
      3. Eerste verzamelpunt in het geval van een ontruiming is het grasveld tussen geb. Z en M (zie plattegrond).
      4. Er zijn een aantal AED’s in de nabijgelegen gebouwen, BHV-ers zijn op de hoogte.
      5. Overige vragen via meldpunt in de reünietent.Reunie2018_Plattegrond
        Reunie_cav_2018_programma_3

Een reactie plaatsen

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.