Algemene Voorwaarden Webshop

Definities Artikel 1.
We hebben geprobeerd onze voorwaarden simpel en helder te houden. Het is daarom niet nodig ingewikkelde definities te gebruiken.

Identiteit van de ondernemer Artikel 2.
Wij zijn de Vereniging Huzaren van Boreel.

U kunt ons zo bereiken:
Mailen: webshop@huzarenvanboreel.nl
Schrijven: Vereniging Huzaren van Boreel, t.a.v. Webshopbeheerder, MPC 53B, Postbus 3003, 3800 DA, Amersfoort
Online bezoeken: https://www.huzarenvanboreel.nl/
Bekijken: https://www.facebook.com/boreelregiment/
Vriend worden: https://www.facebook.com/groups/2085565875048893/

Dit is ons KvK-nummer: 32128071

Toepasselijkheid Artikel 3.
Leest u deze algemene voorwaarden goed door. Hier staat in wat wij voor u doen, en wat u van ons kunt verwachten, indien u een aankoop doet in onze webshop.

Het aanbod Artikel 4.
We vertellen u altijd eerlijk wat, wanneer en hoe u iets kunt kopen, wat het kost en of u het kunt ruilen. Staat er een foutje op onze productpagina? Dan mag u ons daar aan houden. Behalve wanneer het foutje duidelijk een blunder is zoals een veel te lage prijs en u dat van te voren had kunnen weten natuurlijk.

De overeenkomst Artikel 5.
U doet online zaken met ons in een veilige webomgeving. Als u een bestelling bij ons doet, krijgt u daarvan een bevestiging per e-mail. Wij voegen alle informatie en gegevens die u nodig hebt bij uw bestelling, maar het meeste vind u ook op onze site. Bewaard u de bon goed, deze heeft u nodig op het moment dat u producten wilt ruilen en/of wilt retourneren.

Herroepingsrecht Artikel 6.
Heeft u het product één keer uitgetest en bent u er niet blij mee? Dan mag u het binnen 30 dagen na ontvangst retourneren. We sturen u een nieuw product of u ontvangt uw betaling binnen 14 dagen terug. We horen wel graag van u waarom u niet tevreden bent over het product.

Verplichtingen tijdens bedenktijd Artikel 7.
Tijdens de bedenktijd mag u het product uitpakken of gebruiken zoals u dat in een winkel zou doen. Gebruikt u het product zodanig dat het niet meer in nieuwstaat is, dan kan het zo zijn dat u minder geld voor het product terugkrijgt.

Verzendkosten in geval van herroeping Artikel 8.
Mocht u een artikel retour sturen dan zijn deze kosten voor uw rekening.
Wilt u het artikel vervangen, dan zijn de verzendkosten van dit artikel wederom voor onze rekening.

Verplichtingen van de Vereniging Huzaren van Boreel bij herroeping Artikel 9.
Zodra u binnen 30 dagen bij ons aangeeft iets terug te willen sturen, doen wij dit:
• We sturen na ontvangst van uw aanvraag een bevestiging, en;
• We sturen u een nieuw product of u ontvangt uw betaling binnen 14 dagen terug.

Uitsluiting herroepingsrecht Artikel 10.
U begrijpt vast dat u de volgende artikelen niet kunt terugsturen:
Ingewisselde of ingevulde vouchers of tegoedbonnen.

De prijs Artikel 11.
Zie artikel 4.
Verzending is altijd gratis.
De kosten voor het gebruik van iDeal zijn €0,35 en worden vermeldt als verzendkosten.

Conformiteit en Garantie Artikel 12.
Zie artikel 4.
U heeft recht op een goed product, punt. Is er toch iets mee aan de hand, dan lossen we het voor u op. Hierbij volgen we altijd de wet.

Levering en uitvoering Artikel 13.
Wij doen ons best om u goed van dienst te zijn.
We streven er naar het product zo snel mogelijk aan u te leveren. Maar omdat we allemaal vrijwilligers zijn kan het zijn dat we bijvoorbeeld op oefening zijn of met verlof. In dat geval kan het best wat langer duren voor u uw bestelling ontvangt. We hopen dat u hier begrip voor hebt. We hanteren als uiterlijke bezorgtermijn 30 dagen maar dat is in uitzonderlijke gevallen. Als de bezorging van het product langer duurt, of als we niet alles op tijd kunnen bezorgen, hoort u dat zo snel mogelijk. Op dat moment kunt u afzien van uw aankoop. Als u van tevoren al had betaald krijgt u uw betaling zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen teruggestort.
Als we een besteld product niet meer kunnen leveren krijgt u uw geld terug, of bieden we u een goed alternatief aan. Zo’n vervangend artikel mag u altijd ruilen of terugsturen conform de voorwaarden opgenomen in dit document.
Als een product beschadigd of kwijt raakt voordat het bij u of een door u aangewezen ontvanger aankomt, is dat onze verantwoordelijkheid.

Betaling Artikel 14.
Als wij u vragen een bedrag vooruit te betalen, maken we zo snel mogelijk na ontvangst uw bestelling in orde.
Klopt iets niet in de betaalgegevens? Laat het ons dan weten.

Klachtenregeling Artikel 15.
Heeft u een klacht? Vervelend.
We doen er alles aan om uw klacht te verhelpen. De procedure is dan als volgt:) Als u een klacht heeft, laat het ons dan zo snel mogelijk weten. Omschrijf het probleem zo duidelijk mogelijk, dan kunnen we u zo goed mogelijk helpen.
We proberen u zo snel mogelijk te helpen, maar u kunt uiterlijk binnen 14 dagen een reactie van ons tegemoet zien, met daarin een passende oplossing.

Geschillen Artikel 16.
Komen we er echt niet uit? Dan kun u besluiten de zaak juridisch af te doen maar daar gaan we natuurlijk niet van uit.

Aanvullende of afwijkende bepalingen Artikel 17.
Dit waren onze algemene voorwaarden. Als wij in de toekomst iets gaan veranderen aan deze voorwaarden, vind u dat terug op onze website. We zorgen er sowieso voor dat veranderingen niet nadelig zijn voor u.